cool hit counter

Who ate all the pies

Dip in to scour the latest Deadline Day titbits...

Who Ate All The Pies Logo

Snapshot: The Sun Issue Tom Cleverley Apology Over Bogus ‘Sex Impersonator’ Article

By Alan Duffy

It’s always nice to see a red-top have to admit to yet another bogus story.

Manchester United youngster Tom Cleverley is the latest celeb to get caught up in a totally inaccurate exclusive, after The Sun claimed that the footballer “begged” some girl for sex in a nightclub.

Alas, for The Sun, it transpires that the horny chap in question wasn’t the famous footballer at all, but rather just a bloke who was pretending to be the United star as he apparently looks like him.

Not so Clever-ley now, eh!

Digg This
Reddit This
Stumble Now!
Buzz This
Vote on DZone
Share on Facebook
Bookmark this on Delicious
Kick It on DotNetKicks.com
Shout it
Share on LinkedIn
Bookmark this on Technorati
Post on Twitter
Google Buzz (aka. Google Reader)
By Alan Duffy on October 5th, 2011 in Man Utd, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
comments

4 Responses to “Snapshot: The Sun Issue Tom Cleverley Apology Over Bogus ‘Sex Impersonator’ Article”

  1. JUSTICE says:

    They should apologise for something else too.

  2. Montesquieu says:

    Other than their existence you mean? All the racist shite they’ve written since the Falkland Wars, or all the lies they have printed throughout their history?

    I feckin’ hate the Sun, I feckin hate when people use it as a ‘source’ when reporting some transfer rumour or news. I feckin hate it, because it has come to be synonymous with all the shite that journalists will print, because pricks like Murdoch will pay them to make things up. I feckin’ hate the sun and I’m not even a Liverpool supporter.

  3. Leo says:

    @Montesquieu You took the words right out of my mouth man, although this blog-article is pointing out a flaw, I have caught the WAATP editors quoting/crediting The Sun in various articles and have communicated to Chris Wright that it discredits anything he writes to say “source: the Sun” in parentheses after it. I love this site but it hurts me whenever they use Britain’s National Tabloid as an official source.

  4. Scott says:

    I bet this apology is hidden miles away at the back of their website

Leave a Reply